Γιατί τα σούπερ μάρκετ πρέπει να φορολογούνται για τα απόβλητα τροφίμων
Είμαι ο ακτιβιστής για τα απορρίμματα τροφίμων, Matt, και κάνω βουτιές σε σκουπίδια για να εκθέσω τις συγκλονιστικές επιχειρηματικές πρακτικές των λιανοπωλητών.
Από τότε που ξεκίνησα τη σελίδα μου στο Instagram, An Urban Harvester, το 2019, έχω δει κάθε είδους απορριπτόμενα προϊόντα, από σωρούς πάνω σε σωρούς φραντζολών ψωμιού μέχρι παρθένα φρούτα και λαχανικά που δεν έπρεπε ποτέ να πεταχτούν στα σκουπίδια.
Παρά το γεγονός ότι κέρδισε πρόσφατα τα Ηνωμένα Έθνη βραβείο για τον ακτιβισμό μου, εξακολουθώ να μην αισθάνομαι νικητής καθώς ποζάρω για άλλη μια φωτογραφία στην κορυφή ενός ακόμη βουνού με απορρίμματα τροφίμων, σε καθημερινή βάση.
Ανακαλύπτοντας τα βρώμικα μυστικά των σούπερ μάρκετ
Τα τελευταία δύο χρόνια, συνειδητοποίησα ότι, παρόλο που η παγκόσμια σπατάλη τροφίμων είναι ένα περίπλοκο ζήτημα, αντιμετωπίζεται παράλογα. Ενώ βασικές αναφορές όπως το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών 2021 Δείκτης Απορριμμάτων Τροφίμων αναφέρουν τις υπεραγορές ως μέρος του προβλήματος, οι περισσότερες ευθύνες βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.
Ωστόσο, τα απόβλητα τροφίμων της εμπορικής αλυσίδας εφοδιασμού είναι ένα εντελώς ξεχωριστό ζήτημα και αναμφισβήτητα πολύ μεγαλύτερο.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι εταιρείες ενσωματώνουν τα απορρίμματα τροφίμων στα κερδοφόρα επιχειρηματικά τους μοντέλα, ενώ οι καταναλωτές απλώς πετάνε τους μισθούς τους από το παράθυρο όταν σπαταλούν τρόφιμα στο σπίτι.
Οι εταιρείες ενσωματώνουν τα υπολείμματα τροφίμων στα κερδοφόρα επιχειρηματικά τους μοντέλα.